{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مات.شدم.....

مات.شدم.....
دیدگاه ها (۱)

تعطیلی رسمی تمام دردها

گم شده ام....

دست من نبود ؛ تو باپای خودت از چشم من افتادی......!!!

ادما خوبن تا وقتی بهترازتوگیرشون نیاد...

یاد آن روز که در صفحه شطرنج دلت شاه عشق بودم و با کیش رخت ما...

هنوزم مات نگاشم

مات یا متالیک؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط