{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نامه خدا ؛ من وجود ندارم

به نامه خدا ؛ من وجود ندارم
دیدگاه ها (۱)

میخوام رو تمام سنگای دنیابنویسم دلم برات تنگ شدهتا هرسنگی به...

اینروزا ادم کم پیدا میشه. ادم باشید انسان

سیگار می کشم تا دود کنم خیال بودنش رو

حرفی ندارم خدا

واکنش روانم سر اینا : من دیگر وجود ندارم 💃✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط