{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه از ما که گذشت برو با همونا که انقده خوش میگذره باهاش

دیگه از ما که گذشت برو با همونا که انقده خوش میگذره باهاشون
دیدگاه ها (۵)

😂😂😂👌👌

👌👌

#یه_جوری_اوکی_کنیدم.

دیگه دوست ندارمبا رفتنت قلب مرا شاد کردی تک ستاره قلبمرفتنت ...

خیلی خوش میگذره

نخندی میگذره بخندی هم میگذره پس بخند تا خوش بگذره..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط