{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه نمیدونم چجوری بفهمونم بهتون دوسپسر دوسدختر چیزی داری

دیگه نمیدونم چجوری بفهمونم بهتون دوسپسر دوسدختر چیزی دارین اینجا نیایین خودتونو چوس نکنید اینجا من حوصله ندارم بخدا😐 😂 😂 😂 اداهاتونو جای دیگه در بیارین اینجا ملق نزنید جاش نی😆 بااش شمااا اصن شاااخ فقط خودت باش😆
دیدگاه ها (۱۲)

باهوشا بگن اسم پسر با ( ل )؟!!!😐 😐 😐

دوستان هرکی بیداره و میتونه اسم پسر با (ژ)بگه جایزه دارهپار...

- ناگهان دلت می‌گـیرد از فاصلهٔ بین آنچه می‌خواستی و آنچه که...

ینی تف تو این زندگی که مرگمونم باید made in china باشه😐 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط