{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قربونتون بشم من🥹

قربونتون بشم من🥹
دلیل اینکه کم فعالیت میکنم برای اینکه میخوام از ویسگون برم یا اگرم نرم فعالیت رو عوض کنم من ازتون پرسیدم شما هم هیچ جوابی ندادین منم فعالیت نکردم تا شاید یکی جواب بده
دیدگاه ها (۶)

#روتین_پوستی🩵ــن بـہترین ؋ـر✧صتـہ کـہ پیج🐋مو ؋ـالو کنـےزوـבے...

سلام چطورید. بچه ها راستش فعک کنم باید پیجو ببندم و دیگه فعا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط