{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند

ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند

هر شب می شه دید

کاش تو هم ستاره بودی
دیدگاه ها (۱)

بزن لایکووو

قــول بــده کــه خــواهــی آمــدامــا هــرگــز نیـا!اگــر بی...

.

خودکشی موز

ولی من میخواستم تو پشت موتورم بشینی نه این لاشیا کاش بودی می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط