دیروز برام اس اومده میگه برای محکوم کردن جنایات داعش در س
دیروز برام اس اومده میگه برای محکوم کردن جنایات داعش در سوریه و عراق یه پیامک بدون متن به 9930 ارسال کنید
منم فرستادم
بعد سه دقیقه اس داده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از اینکه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادید سپاسگزاریم
الان ۴ ساعته به سه کنج دیوار خیره شدم !!!!!بغض گلومو گرفته!!!! چه خاکی تو سرم بریزم???
منم فرستادم
بعد سه دقیقه اس داده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از اینکه از دریافت یارانه نقدی انصراف دادید سپاسگزاریم
الان ۴ ساعته به سه کنج دیوار خیره شدم !!!!!بغض گلومو گرفته!!!! چه خاکی تو سرم بریزم???
- ۱.۴k
- ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط