{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ورق بزن

ورق بزن
ویس عزیزم ازت خواهش میکنم بس کن
دیدگاه ها (۲)

وای این چه سمی بود 😐🤣🤣

من زیر کورسی ام 🤣😐

ورق بزن بچه ها دارم کم کم از ویس میترسم

یا خود اسطوخودوس

ازت خواهش میکنم بیا جمعش کن 😔

به گوش هایتان جان تازه بدهید ( ورق بزن عزیزم )

ازت خواهش میکنم نذار حسرتشو بخوری..🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط