{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که توی سیاهیا از همه رو سیاه ترم&میون این کبوترا با چه

من که توی سیاهیا از همه رو سیاه ترم&میون این کبوترا با چه رویی بپرم
دیدگاه ها (۲)

بطلب...

kojast Begoo

تو برف و بارونی٬قطار قلب منه....

به دیدنم که میای برام گلاب بیار که مزه مزه کنم نفس کشیدن تو....

هر وقت دلتون خواست بگید که کارنامه ی ترم اول و میان ترم دومم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط