{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش میشد بگه

ای کاش میشد بگه
دیدگاه ها (۲)

میدونم دیگه مال من نیستی اما دلم این حرفا حالیش نیست..

این روزا خیلی چیزها دست من نیست مثل دستات...

.

.ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽﺑﯽ ﺣﮑﻤﺖ ﻧﯿﺴﺖ ....ﯾﺎ ﻣﯿﺸﻪ ﻓﺮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯿـــــ...

ای کاش میشد....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط