{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگم آخه چرا زجر کشم میکنین دیووووثا😃

میگم آخه چرا زجر کشم میکنین دیووووثا😃
دیدگاه ها (۶۹)

😋 😎 😎 دیگههههه کلاغه داره به خونش میرسه

برایت از عشق داستانهای زیادی خواهم گفت...غم نان اگر بگذارد😑

بچه هاااا چرا انفالو میکنین اخهاگه از پیجم راضی نیستین بهم ب...

بازم نقاشی از آنیا 💖میگم نقاشی هایی که از آنیا می کشم بیشتر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط