{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهایی بهتر از بودن کنار هر کسیه که اسمشو بخوای پارتنر گذ

تنهایی بهتر از بودن کنار هر کسیه که اسمشو بخوای پارتنر گذاشت...

میفهمی که؟؟
دیدگاه ها (۶)

ای سازنده ی هرسازه سال جدید مون رو قشنگ بساز#عید #ایران #سال...

با هرکسی مثل خودش باش زیادی که خوب باشی سوءتفاهم میشه

میفهمی بهتر از من وجود نداره#موزیک#اهنگ#بلاگر#استوری

نظرسنجی

این حس وقتی میفهمی گذاشت روت کراشش یه لول دیگست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط