{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

- به‌جُزغوغای‌عشقِ‌تودرونِ‌دل‌نمی‌یابم🪡💙"!

- به‌جُزغوغای‌عشقِ‌تودرونِ‌دل‌نمی‌یابم🪡💙"!
دیدگاه ها (۰)

- تاجان‌بوَدم‌در‌تَن،‌روازتونگردانم🔒🤍"!

- روایتِ‌بوسه‌ی‌دلبر🧷💙"!

- توهمان‌فکرقشنگی‌که‌برسردارم🌬🤍"!

- ای‌دردلِ‌من،میل‌وتمناهمه‌تو💙🔒"!

نامییی خودم یا مسیر یابم باید حمایت بشه

دل منم نمی خواست....))

تورا دلواپسم عشقم همین دلواپسی زیباست همین شوریدگی شب زنده د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط