{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی heli1378 6977198

دیدگاه ها (۲)

به امیده برد

عالی بود :)ایشالا باخت لهستان ؛)

این عکسو نگه داشته بودم وقتی لهستانو بردیم بذارم ...ایشالا ...

مگه داریم طرفدارای اینقدر باحال؟!

این دوست عزیز

خخخخ حرف حق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط