{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خدا معلم رید به خوشگذرونیمون

ای خدا معلم رید به خوشگذرونیمون
دیدگاه ها (۰)

حیح 🗿

😐

بچه ها مح ساعت ۴ بعد ا ظهر برگشتم خونه بعدم خوسیدمدلیلشو حدس...

وقتی میری کلاس زبان 😶🤌

روز معلم های مهربون و دلسوز مبارک❤🌷 ای معلم ای قاصد سبز بهار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط