{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به جون خودم میخواستم بنویسم بقیه به تخمت من لا پاهات 😭😂

به جون خودم میخواستم بنویسم بقیه به تخمت من لا پاهات 😭😂
دیدگاه ها (۸)

یکی با من بیاد کالاففففف

بلایی که سر اکانت دوستم آوردم ( کونم گذاشت):

شرفمان را بردی دختر خانوم🗣️

لطفا افراد مادر **** را گذارش کنیدhttps://wisgoon.com/hjhgff...

خب بچه ها من میخواستم سناریو بنویسم و میخواستم از شما نظر بگ...

میخواستم رمان بنویسم راهنماییم میکنید ؟ بگید ژانرش چی باشه

ایگورو/اوبانای/اوسی شیطان کش/kny oc

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط