{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم میگیرد...

دلم میگیرد...
او هست...
من هستم...
قسمت نیست...
دیدگاه ها (۴)

تنهایی خیلی خوبه....اما #دو نفریش...!!!

جهان حاشیه ی جذابی است...در حوالی #تو!!!!

جیگره!!!

حرفی بزن که مثل توپ در زندگی ام صدا کند....مثلا بگو"#دوستت د...

گاهی از خوشه انگور دلم میگیرد خدایا لایک وبازنشر 🙏🙏

دلم برای گرفتن بهانه می گیرد سراغ از غزلی عاشقانه میگیرد #خط...

آهنگ 🛐عاشق این قسمت های کیدراما هستم 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط