{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....تنهایی....

....تنهایی....
دیدگاه ها (۱)

همینه ارزوم...

نروووو...

نرو...

من عاشق توام از پیش من نرو...

ماتم تنهایی #تنهایی #تورک_اوغلی

یه روزی یک نفر ازم پرسید تنهایی کافه رفتیمن تنهاییکافه رفتمر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط