{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی حسی میگه زیر ۱۲ ساعت تموم نمیشه

ی حسی میگه زیر ۱۲ ساعت تموم نمیشه
دیدگاه ها (۱۳)

خیلی دلم میخواد پیاماتون ج بدم؛---؛؛؛؛

پشمام پیم درست شد ولی نمیدونم چحوری بشینم ج بدم😀

ب امام حسین مزه شربت سینه میده

هاااهههه

ی حسی بهم میگه باید قلمم عوض کنم به این آرت این لاین آرت نمی...

ی حسی بهم میگه خیلی عن و روبیکایی و بچه سالم، اگه هسم پوزش چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط