هدیه ای که برای تولد من آورده بود یک تابلو بود که با خط د
هدیه ای که برای تولد من آورده بود یک تابلو بود که با خط درشت رویش نوشته بود : زندگی پوچ و بی معناست ، در صورتی که او همیشه به من می گفت : تو تموم زندگی منی!
- ۴۸۸
- ۱۱ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط