{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❣ ﺍِﻧـﻘَـــﺪ ﺑــے ﺣــۅﺻــِـﻠِﻪ ﺍَم

❣ ﺍِﻧـﻘَـــﺪ ﺑــے ﺣــۅﺻــِـﻠِﻪ ﺍَم

کہ ﻫــَﺮ ڪے ﺑِــﺨۅﺁﺩ

ﺑــﺂﻡ ﺑَـﺤـﺚ ڪُـﻨــہ ﻓَﻘـــَﻂ ﻣـﻴـﮕَـﻢ :

حق با تۅئه❣
دیدگاه ها (۴)

یکی بهم گفت:چرا انقد ناراحتی ؟ نگاهش کردم ؛ تو چشمام نگاه کر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط