{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق ترین چیزیه درمورد جلیلی و پزشکیان دیدم:

حق ترین چیزیه درمورد جلیلی و پزشکیان دیدم:
دیدگاه ها (۰)

😂😂😂

من برم نماز😂الله و اکبررررر😂😂رکعت سوم

🔻اینترنت رو کی بست؟ پزشکیان🔻اینترنت رو کی باز کرد؟ پزشکیان🔻و...

war

خوب شد که جلیلی انتخاب نشد ، وگرنه الآن داشتیم التماس مذاکره...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط