{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من چه می‌کردم به عالَم

من چه می‌کردم به عالَم
گر نمی‌دیدم تو را...
دیدگاه ها (۵)

دارد همه چیزآنکه تو را داشته باشد...

مائیم و تو ای جانکه جگرگوشه‌‌ٔ مایی...

نورِ دو دیدهٔ منی دور مشو زِ چشمِ من...

جانِ من معشوق بودن سهل و آسان نیست، نیست...

به عالم گر تهی دستی....

‌گر شود عالم نگارستان, نگار من یکی‌ست_صائب_إلی‌‌ٰالحَبیبِ🤍🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط