{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای اولش یه سکته ناقص زدم....گفتم آکانه‌ـس

وای اولش یه سکته ناقص زدم....گفتم آکانه‌ـس
دیدگاه ها (۱۵)

ای همون پفیوزیه که روش کراشین🤡چرا انقد شبیه اکوآـهههههههحس م...

این سیس لوئیسسس🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

افکار پاک با لایام

به مولا پنج دییقه نشده برمیگردوننش پیش آیزاوا

سکته رو ناقص زدماااا 🤣🤣😂

من سر این امتیاز ۴ تا سکته ناقص زدم_

وای‌‌‌‌... من آسفالتم لطفا از روم رد شو_عررررررررررررررر*سکت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط