{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پروردگارا ...

پروردگارا ...

اینده را به تو می سپارم

زیرا هر انچه که تو به من می دهی نیک است..
دیدگاه ها (۱)

تنهایی شاید همان چوب خدا بود که هیچ وقت صدایی نداشت

وقتی از کسی می رنجیاز خودت بپرس:این کیست که می رنجد؟آنگاه سک...

رها کن هر انچه را که آزارت می دهد....🤷‍♀️

وای این رو می خوام تو اینده ببینم البته هنوز شروعش نکردمنام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط