{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخ دلم ضعف رفت پس باید بسوزیم و بسازیم تا اذان

اخ دلم ضعف رفت پس باید بسوزیم و بسازیم تا اذان
دیدگاه ها (۵)

ژژژوووون*_*

*_*منم می خواااااامممممم

⇍↭↰تـا فـــروردیـــن مـــن بــهـمـن مــیـکـشـم قـلـبـــم تـی...

دختر بلند شو قطار لهت کرد خخخخ

بسازیم بسوزیم!

دلم براش ضعف میره🥹★彡💙𝔾𝕠𝕘𝕠𝕝𝕚 𝔹𝕒𝕟𝕘𝕥𝕒𝕟💙彡★  ✓https://wisgoon.com...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط