{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است

بزرگترین ناتوانی ما کوتاه آمدن است
امن ترین راه برای کامیابی ، تلاش برای یک بار دیگر است . . .
دیدگاه ها (۶)

جاتون خاالی رفتیم باغملک.. خیلیییی جااایه باحااالیه...♥چندتا...

...

خاص ها خاص نبودن...ما خاص کردیم اون بی خاصیتارو...!!☆★

امن ترین پناه؟! 💔✨ممنون میشم با فالو کردن👈حمایت کنین🌹

تقدیم ب قشنگ ترین امن ترین آدم زندگیم یاسمن عزیزم

خونه امن ترین جا واسه آدمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط