{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏آینه چیه؛ بیا من نگات کنم از خوشگلیات بگم[😍 💖 🔥 ]∞

‏آینه چیه؛ بیا من نگات کنم از خوشگلیات بگم[😍 💖 🔥 ]∞
دیدگاه ها (۱)

آوار نکن با نگهَت این دلِ ویرانه ما را!👀

و چِه زیباست داشتَنَت آرامِ جانَم🌿 💕

#توئیتاون شخصی باشین که باعث بشه آدم باهاش عاشق یه آهنگ به خ...

هنوزم‍ یه‌‌ تآر موتو به‍ دنیآ نمیدم‍ 💕 💎

بچه ها چی صداتون کنم؟ نظرتون چیه مثل ارمان بگم دوستان گل✨✨

تنها چیزی که وقتی ناراحتم دل خوشیمه چیه ؟؟تنها چیزی که دویت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط