{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😈😈

😈😈
دیدگاه ها (۰)

هیچ کس نمیتونه قلب منو بشکون چون من قلبمرو به کسی نمیدم 🙃🙂

کدوم منطقی هستی یا احساسی؟؟

اوکی گند زدم میدونم 😅

چرا انقد من پور حرفم

You are the best, Kai.🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط