عزیزترینم.......
عزیزترینم.......
تو را دوست دارم
بے آنڪہ علتش را بدانم
دوست داشتن ڪہ
" علت " داشتہ باشد
یا احترام است یا ریا
بہ احترامِ قلبم
بے ریا دوستت دارم......
تو را دوست دارم
بے آنڪہ علتش را بدانم
دوست داشتن ڪہ
" علت " داشتہ باشد
یا احترام است یا ریا
بہ احترامِ قلبم
بے ریا دوستت دارم......
- ۲.۲k
- ۰۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط