{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز ناهار اختتامه ی امتحانات به اتفاق دوستان :)))

امروز ناهار اختتامه ی امتحانات به اتفاق دوستان :)))
دیدگاه ها (۶)

سلفی

خصوصا این دوتا امتحان آخرسه شنبه تمام میشه امتحانامهوراااااا...

دوستان فعلا خداحافظ بعد امتحانات برمیگردم😂🍫🐢

جای دوستان خالی عروسی داریم ناهار دیزی بود

سلام من برگشتم بعد امتحانات تخمیالان به حمایت ها تون رسیدگی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط