کامنت یکی از هوادارای باغیرت زیر پست افشین خان❤ ️
کامنت یکی از هوادارای باغیرت زیر پست افشین خان❤ ️
اگه تیممون چندتا هوادار باغیرت اینجوری داشته باشه دیگه کسی جرأت نمیکنه بهمون زور بگه
پشت تیممون باشیم همیشه چه با برانکو چه بی برانکو💪 ❤ ️
اگه تیممون چندتا هوادار باغیرت اینجوری داشته باشه دیگه کسی جرأت نمیکنه بهمون زور بگه
پشت تیممون باشیم همیشه چه با برانکو چه بی برانکو💪 ❤ ️
- ۹۱۶
- ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط