{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مـَن خِیـــــْلے وَقْتِه کِه نَدْیْدَمْ

مـَن خِیـــــْلے وَقْتِه کِه نَدْیْدَمْ
کسے نِگَـــــرْآنَمْ بّآشِهْ
عـــــادَتْ کردم
بِه مُهـــــِمْ نَبـــــْوْدَنْ
دیدگاه ها (۱)

:)

من یـــه دختــرم. . .دخترانه نــازمیکنم و دخترانه حسادت میکن...

از این جا که مـن هستم تا آن جا که تــو هستی وجب به وجب دلتن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط