نسل من
نسل من
نسلیه که...
هیچ نرسید به مقصد
نسله دود, قرص , خودکشی و حسرت ...
نسلیه که...
هیچ نرسید به مقصد
نسله دود, قرص , خودکشی و حسرت ...
- ۲.۰k
- ۱۳ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط