{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بوته هاااای هندووووونه

بوته هاااای هندووووونه
دیدگاه ها (۳)

قشنگ ترین حس زندگیمی زندگیم ♥

و در این دشت سترون، خبر از بوته خاری هم نیست

بوته های خار را در زمین من نکارشاید فردا، پابرهنه به دیدنم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط