{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دوتا دوتا میگیره،من سر یکیشم موندم.خخخ

این دوتا دوتا میگیره،من سر یکیشم موندم.خخخ
دیدگاه ها (۱۱)

،

،

،

،

بین دوتا تایپ موندم😅⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄⢸⠀⠀⠀⠤...

😭 چرا اینقدر شیرین عسلن این دوتا؟داره کفشاشونو باهم سایز میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط