میدونم که خیلی دوستم داری,,میدونم که همیشه مواظب منی میدو
میدونم که خیلی دوستم داری,,میدونم که همیشه مواظب منی میدونم که نمیخوای مویی از سرم کم بشه...ممیفهمم که میگی تو این دنیا جز من کسی رو نداری,,میفهمم وقتی میگی دنیات رو رو شونه های من ساختی,,و من همیشه شرمنده این همه دوست داشتن تو هستم.همیشه شرمنده وجود نارنین تو هستم...روز به روز چیزهای بیشتری از تو یاد میگیرم...به پای تو موندگارم تو مالک تمام منی
- ۳.۹k
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط