{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

[نزار چون دختری بهت زور بگن :)]

[نزار چون دختری بهت زور بگن :)]
دیدگاه ها (۱)

[مرسی که همینا هم رفتن:)]

[اونقدر خندیدم کهدارم از طریق چشمام می خندم]

سختهبا چشمای خیس بخندی:-)

بگین:|زود،تند،سریع😐

صدبار بهت گفتم حواست به تخما باشه، نزار هوا بخوره ،عهههههههه...

وای خدا . بهترین هدیه خدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط