{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شت/:

شت/:
دیدگاه ها (۱)

±آقای قاضی?من میخوام برم😐 +کوجاع!؟±قربونش😍 😘 عـَـصماـییم🐥 👑 ...

رفیقام بم میگن بد رد دادی همه بم میگن تخس دهه هشتادیـ😏

عادم تُفی ک میندازه زمینقورتش نمیده!😎

وقتی ط گریه میکنیشک میکنم ب بودنمـ😍 @Zoli-joon

وادا شتتتتتت شت شت شت شت شت شت شتسمی ترین ارت جهانننننننارت ...

شت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط