{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♥سنتور که براشـــ میزدمـ کلے کیف میکرد....:'(

♥سنتور که براشـــ میزدمـ کلے کیف میکرد....:'(
دیدگاه ها (۳۳)

♥............:'(

دیگر چیزی به تاریخ انقضای آرزوهای این سال هم نمانده...مرا بب...

♥.....

چونــــــ تو گفتے ......

طوری که دلربا تو هر قسمت یه کیف کوچیک پر از خوراکی همراهش بو...

نوازنده سنتور هستم جهت یادگیری پیام بزارید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط