⭕ ️ هرچه میگذرد بیشتر به این باور میرسم که باید چشممان
⭕ ️ هرچه میگذرد بیشتر به این باور میرسم که باید چشممان را بر داخل ببندیم
آنچه داخل ایران در جریان است ارتباطی با قدرتی که خارج از مرزهایش معادلات قدرتمندترین بازیگران جهان را بر هم زده ندارد؛ نشانی از آن تدبیر و درایت در داخل مرزهایش نیست
گویی دو نظام مختلف بر ایران حاکم بودهاند
منکر نقش خارجی نیستم، فشارهایی که طی این سالها از سوی آمریکا برایران تحمیل شده اگر بر هرکشور دیگری در این منطقه وارد شده بود تاکنون شاهد فروپاشی آن بودیم؛ ایران بدون شک قوی است
اما میزان ناکارآمدی مدیریتی در حوزههای مختلف به اندازهای رسیده که دیگر نمیتوان به سادگی از آن گذشت
آنچه داخل ایران در جریان است ارتباطی با قدرتی که خارج از مرزهایش معادلات قدرتمندترین بازیگران جهان را بر هم زده ندارد؛ نشانی از آن تدبیر و درایت در داخل مرزهایش نیست
گویی دو نظام مختلف بر ایران حاکم بودهاند
منکر نقش خارجی نیستم، فشارهایی که طی این سالها از سوی آمریکا برایران تحمیل شده اگر بر هرکشور دیگری در این منطقه وارد شده بود تاکنون شاهد فروپاشی آن بودیم؛ ایران بدون شک قوی است
اما میزان ناکارآمدی مدیریتی در حوزههای مختلف به اندازهای رسیده که دیگر نمیتوان به سادگی از آن گذشت
- ۲.۱k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط