{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چند و چون ها در دلم مُردند

چند و چون ها در دلم مُردند
که به سوی بی‌چرا رفتم

#اخوان_ثالث
دیدگاه ها (۲)

شـــرح تنهایی من میپرسی شرح تنهایی من، طولانیست معنی عشق بپر...

صدم غم هست، اما همدمی نیستوگر یک همدمم باشد غمی نیست#اخوان_ث...

آیدل هایی که مردند 🖤😭😢

رفتم تو پیج قبلیم دلم واسش تنگ شددد😭💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط