{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدا همیشه با ماست .......

خدا همیشه با ماست .......
دیدگاه ها (۱)

به گوش باش ***

.........................

خدایا ........ذره ای به رخم نمی کشیبخشندگیت راو من چه زود فر...

سه چیز است که ما کمتر شکر میکنیم1 . خوردن و آشامیدن2 . امنیت...

و اینبار...مقاومت مسیر روشن ماستلبنان همیشه پاره ی تن ماست ؛

خدا با ماست..

مردم خدا مراقب ماست#ایران_قوی#رهبر_شهیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط