میبینی چه شب ساکتی است ؟
میبینی چه شب ساکتی است ؟
انگار هیچکسی در دنیا نیست ...!
یا شاید ؛
من در دنیای هیچکس نیستم ...!
شبتون آروم..
انگار هیچکسی در دنیا نیست ...!
یا شاید ؛
من در دنیای هیچکس نیستم ...!
شبتون آروم..
- ۹۴۶
- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط