{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا شکرت

خدایا شکرت
دیدگاه ها (۳۷)

آهنگ خستم از محمد علیزاده خیلی قشنگه حتما گوش بدین

کاشکی میتونستم موهامو بهت هدیه بدم...

کیا این آهنگو دارن؟

خخخخ کسایی که فهمیدن چی نوشته لایک کنن

خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا شکرت خدایا...

خدایا شکرت😍خدایا شکرت😍خدایا شکرت😍

خدایا شکرت بابت آرامشم خدایا شکرت که راحت نفس میکشمخدایا شکر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط