{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گمشده ی نسل ما

گمشده ی نسل ما
اعتماد است نه اعتقاد
اما افسوس
دیگر نه بر اعتماد ها اعتقادیست
و نه بر اعتقادها اعتماد ...
دیدگاه ها (۰)

‌* از ما هیچ چیز باقی نمی ماند *جز خاطراتی که در آن دلیل حال...

*مامان همیشه میگه چای باید خوب دم بکشه !تا عطر و رنگ واقعیشو...

من و نیمه ی گمشده ی کصکشم 🙏🏻🎀

نیمه ی گمشده می نیمه ی کامل من🥹❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط