{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جا داره اول صبحی یه سلامی هم بکنیم خدمت نیمه ی گمشدمون

جا داره اول صبحی یه سلامی هم بکنیم خدمت نیمه ی گمشدمون
کجایی ؟ هاااااااا؟
دهه هشتادیا دارن in rell میزنن!
خجالت بکش بیا سر خونه زندگیت :|
اصلا فاصله سنی بچه نباید با بابا مامانش زیاد بشه
اگه بیای لواشک برات میخرما
آفرین بدو بیا ببینم
دیدگاه ها (۹)

مونونوکه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط