اسام: الان مقاله میدم اذهان عمومی میاد سمت من. همه میگن
اسام: الان مقاله میدم اذهان عمومی میاد سمت من. همه میگن چنبکشی اَخه
سهام اسام: بذار سقوط کنم
اسام: عه! بذار بگم کامبک کنسله اریها عصبی شن
سهام اسام: بازم سقوط میکنم
اسام: گوه خوردم. اکسو منو تنبیه کن من خیلی بدم. فقط ببخش
دید اگه قضیه با همین روند تا فردا پیش بره مجبوره کلید پریزهای کمپانی رم بفروشه برای همین زرتی مقاله داد ک فردا اکسو ضبط ام وی داره..
حالا این روی قضیهس، پشت قضیه اینه که اعضا خیلی ددیطور رفتن کمپانی رو تنبیه کردن🥹
سهام اسام: بذار سقوط کنم
اسام: عه! بذار بگم کامبک کنسله اریها عصبی شن
سهام اسام: بازم سقوط میکنم
اسام: گوه خوردم. اکسو منو تنبیه کن من خیلی بدم. فقط ببخش
دید اگه قضیه با همین روند تا فردا پیش بره مجبوره کلید پریزهای کمپانی رم بفروشه برای همین زرتی مقاله داد ک فردا اکسو ضبط ام وی داره..
حالا این روی قضیهس، پشت قضیه اینه که اعضا خیلی ددیطور رفتن کمپانی رو تنبیه کردن🥹
- ۱.۹k
- ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط