{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرهم دردای هرشبم ... بالشتم😔

مرهم دردای هرشبم ... بالشتم😔
دیدگاه ها (۷)

‌تُ کْی بودی ! کی ؟!که هَم شُدی بَلایِ جونَم...‌هم معجزه ی ز...

#ahvazیهویی..دلتنگی بی حوصلگی...

اخخخخخ😂 تیرررررررر..من اردیبهشتتتتتتتنتتنتتتتتتتت😂 😘

ی حرف دل ی متن بنویسید بچه ها💔

شُدی مورفین تمام دردای زندگیم.) ️🫠❤️

بی‌معرفت نیستم… فقط خودمم جا موندم لای دردای این زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط