{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازغم هجر تو من دلخسته ام......

ازغم هجر تو من دلخسته ام......
دیدگاه ها (۱)

مرا عهدیست با جانان....

...

گلابی های منو کی خورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#شهید_حججی

هجر تو ساخت خانه‌ی صبرِ مرا خراب ؛بهر عمارتِ دلِ ویرانِ من ب...

دانی که چه دیدم شب هجر #عاشقانه#دلتنگی

دامن دل از تو در خون می‌کشمننگری ای دوست تا چون می‌کشماز رگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط